piątek, 15 maja 2015

Renowacja krzesła

Cześć, dziś pokażę Wam jak przerobić stare, drewniane krzesło. 




Co będzie potrzebne:
-stare, drewniane krzesło
-papier ścierny
-biała farba akrylowa
-pędzel 

What we need:
-old, wooden chair
-sandpaper
-white, acrylic paint
-brush




Na początku użyłam papieru  ściernego i starłam wierzchnią, błyszczącą warstwę. Po starciu lakieru oczyściłam krzesło z pyłu. Pomalowałam dwoma warstwami białej farby. Po wyschnięciu krzesło było gotowe. Dodatkowo ze starej koszulki i pianki tapicerskiej uszyłam poduszkę na krzesło. 
Efekt końcowy:


At first I used the sandpaper to sand the shiny layer on top of the chair. After that, I cleaned the chair from dust. I painted two layers of white paint. Once the paint was dry, the chair was ready. Additionally from an old T-shirt and upholestry foam, I made a cushion for the chair.
 The final result:






1 komentarz: