wtorek, 9 grudnia 2014

DIY: Świąteczna koszulka / Christmassy T-shirt

Cześć ;) Dziś pokażę prosty sposób na ozdobienie zwykłej koszulki napisem.

Hi ;) Today I will show you a simple way to decorate a T-shirt with a personalized text.






Co będzie potrzebne:
- koszulka
-farba do tkanin
-pędzelek lub gąbeczka
-nożyczki


What we need:
-T-shirt
- Fabric paint
-brush or sponge
- Cardboard
-A pair of scissors

 1. Jeżeli macie ładne pismo to nie potrzebujecie żadnych szablonów jednak ja ich użyłam. Szablon zrobiłam z kartki z bloku technicznego i wycięłam litery. Środki takich liter jak A lub O zrobiłam z taśmy papierowej. Dodatkowo do środka koszulki dałam karton, aby farba nie przebiła się na drugą stronę. Po pomalowaniu ostrożnie zdjęłam szablon i czekałam, aż farba wyschnie. Każde niepotrzebne zachlapanie koszulki należy od razu zmyć. 
Po wyschnięciu całość prasujemy ok. 5 min na lewej stronie.


If you have a pretty handwriting, you don’t need any templates but I used them. I made a template from cardboard and cut out the letters. The insides of letters like A or O, I made from paper tape. In addition, I put a piece of cardboard inside the T-shirt to prevent it from the paint coming out on the other side. After painting I removed the template carefully and waited until the paint dried up. Any unnecessary splashes on the T-shirt should be washed off immediately.
After drying I ironed the whole T-shirt on inside out for about 5 minutes.


2. Ja dodatkowo obcięłam rękawki i dekolt. 
Efekt końcowy:


I also cut off the sleeves and neckline.
This is the final result:


3 komentarze: