wtorek, 2 grudnia 2014

DIY: Świąteczne bransoletki / Christmassy bracelets

Święta już są blisko więc powoli czas zacząć przygotowania. Ja postawiłam na świąteczne dodatki.
  
Christmas is approaching quite quickly so it is high time to start getting ready for it. I decided to make Christmassy accessorises.






Co będzie potrzebne:
-świąteczne wstążki
-skręcony sznurek
-półfabrykanty do wyrobu biżuterii (końcówki zaciskowe, zapięcia-karabińczyki)
-nożyczki
-superglue
-perełki, cekiny (opcjonalnie)
  
 What we need:
- Christmassy ribbon
- Twisted cord
- Jewellery making parts such as clasps, 
- A pair of scissors
- Superglue
- Beads, Sequins


 1. Na początek zrobiłam łatwą bransoletkę z kokardką. Jeden kawałek jest dłuższy, a drugi krótszy, z którego zrobimy kokardkę. Na sam środek przykleiłam perełkę.

1. At first I made an easy bracelet with a bow. I took a longer and a shorter piece of ribbon and attached them together. I glued a bead to the centre of it.



 2. Na końcówki nakładamy klej i końcówki zaciskowe. Dodajemy zapięcia.

2. I added glue to the endings and attached bracelet clasps.


 3. Efekt końcowy:

3. This is the final result:


4. Na kolejną wstążkę dodatkowo przykleiłam cekiny w kształcie gwiazdek:

4. I took another piece of a ribbon and added sequins in a shape of stars.


 5. Do kolejnych dwóch bransoletek wykorzystałam dodatkowo sznurek, na który przykleiłam podwójną kokardkę.

5. For the other two bracelets, I actually used a twisted cord and glued a bow to it.




1 komentarz: